I crossed all the lines and I broke all..

Denna helgen har varit sjukt chill. Har inte gjort något vettigt som jag hade behövt få gjort, så nu får jag sitta här sent på söndagskvällen och göra plugg. Igår umgicks jag med familjen precis som i fredags, något ovanligt. haha! Följde med till Helsingborg och käkade på nån grekisk restaurang. Mysigt och världens godaste mat. Var väl hemma vid elva eller något sånt, så kollade på onetreehill halva natten. Har även fått Spotify, så jävla gott. Har gjort hela min helg. Bara 5 dagar till sportlovet och jag hoppas på en äkta sommarrepris med elitenfest och andra festligheter. Tillbaka till plugget. Hejsvejs!



Pinsamt men STÖRTSKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0