Here comes the sun

I lördags var det fest som sagt, hos Nghi som fyllde nitton. Var först några stycken hemma hos Amanda för att förfesta/chilla ett tag. Sen vid tio nån gång gick vi till Nghi. Lite segt i början annars skitrolig fest. Bjöds på champagne och nya favoritlåten Orup - Magaluf. haha! Vid halv 2 kom jag, Sara och Leaf på att vi nog ville försöka komma in på björket. Lättare sagt än gjort. Så jag åkte hem efter ett tag istället, mamma kom endå strax efter två så inte så lönt. Första dagen på lovet har jag spenderat med Amanda och Magdalena i pulkabacken. Imorgon blir det hejdåfika med Julia och Emelie och några fler tror jag eftersom dom åker till Thailand. Så ska snart gå och sova så jag orkar upp imorgon. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: klittzzz

ja gillar din blogg skarpt ;D kollar in här varjde dag! hihihi hoppas på fler uppdateringar o roliga bilder för tusan! ppppartey till helgen :P

2009-02-17 @ 11:58:28
Postat av: Charlotte

lätt partaj du ;)

2009-02-17 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0