T I S D A G


Vilken hetsig dag det har varit. Jag och Amanda har nog aldrig varit såhär uppstissade innan. haha! Men nu har jag precis tagit en dusch och sitter i sängen och dricker julmust så nu är jag taggad och lugn igen. höhö! Dagen har jag spenderat i sängen till tolv ungefär och sen åkte jag in till stan för att gå till friören. Efter det träffade jag Amanda en snabbis och sen hem för att fira lite sen jul med kusinerna. Dem senaste timmarna har jag även varit nere hos HG och hängt för att försöka planera nyår lite. Lättare sagt än gjort! Nu ska jag fortsätta snacka med Amanda på msn, extremt dålig vana att vara inne på msn till tre om nätterna. Nyårslöfte oh yes! höhö.

Kommentarer
Postat av: klittzer

men du ja gillar msn till 3 på natten :) hoppas att få träffa målle och stålis snart igen med. hihi --aferski feeling över bilden--

2009-12-30 @ 12:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0