Senaste dygnet

Gårdagen och dagen har jag spenderat med HG och Amanda. Igår chillade jag, Amandorna och David som sagt. Spelade Med andra ord och gissade låtar när David spelade. Amanda: Det är en lång sjö i Sverige. HG: Vänern, Vättern osv. Amanda: Nää, NILEN! hahahahah! Only Amanda Lundmark. Sen vid halv tre gick jag och Amanda hem till mig för att sova och gick upp vid ett idag. Sen var det bastu hos HG som gällde och sen har vi spenderat hela dagen där. Lagat mat, skrivit saker inför 2010 och tagit det allmänt lungt. Nu ska jag sova snart hade jag tänkt. Imorgon ska jag nog till Kristianstad med Amanda, om jag orkar gå upp vill säga :) Hejdå! 

Glömde ju visa Amanda & Krilles dans från i fredags så här är den! höhö


Kommentarer
Postat av: HG

Så jävla underbart ;D



asså iom att du fördetmesta bara lägger upp från när vi festar så inser du att du kommer få driva denna bloggen rätt länge va? Typ .. tills du är trettio?? ;D MAHA! lovely!

2009-12-28 @ 10:06:44
Postat av: Charlotte

hahaha ska jag börja lägga upp dagen outfit, dagen tips och dagens videoblogg också då!? XD

2009-12-28 @ 14:27:02
URL: http://chaarlottehamacek.blogg.se/
Postat av: klittzer

sötisar ^^

2009-12-28 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0