Söndag

Tråkigt att helgen redan är slut men bara 2 veckor kvar nu som tur är för jag orkar knappt gå till skolan längre. Spenderat dagen på väla, tro det eller ej men tyckte det var mysigt med jul stämningen där. Fick med mig hem bland annat ett par sommarshorts. Kändes något konstigt dock, men dem är meant to be for Siesta och Lloret så var tvungen. haha! :) Annars har helgen varit bra, firades Isabell i fredags med middag och utgång i Malmö. Trots opepp humör från min sida var det rätt kul, höjdpunkten måste ha varit Mammas pojkar- Tims mamma, vuxna människor kan vara bra pinsamma ibland. haha! Igår låg jag på soffan och sov i princip hela dagen, svarade på sms i sömnen. Var verkligen astrött. Nu ska jag kolla på jävla matte C och hoppas på att bli godkänd imorgon.

Lite bilder från i fredags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0