Fredag OCH jullov det kan ju inte bli bättre

Jag kan inte säga annat än att gårdagen var klockren. Tanken var ju att vi skulle basta hemma hos Amanda men vi körde igång förfest direkt med en väldigt snygg (eller äcklig) kortlek. höhö! Sen åkte vi in till stan till förfest nummer två. Oj vilket ös där var. DET gillade vi. Jag gillade speciellt synen när Amanda och Dennis band fast CJ med tejp. hahaha stört. Tillslut kom vi även till slutmålet som var studentfest på Harrys. Men där var lika mycket studenter som vanligt folk, men inte gjorde det något. Däckade gjorde vi hemma hos Amanda, och Julia den stackarn skulle upp en timme senare. Men det var säkert värt det för det var en asrolig kväll!











Kommentarer
Postat av: isa

"Men där var lika mycket studenter som vanligt folk, men inte gjorde det något." känns som ett utdrag ur Karl-Bertil Johnsson! fnizz

2009-12-20 @ 10:07:42
Postat av: klittzer

hey wzup med hjärtat? fan va kalasiga bilder i övrigt XD MAHAHAHAAA

2009-12-20 @ 17:15:15
Postat av: Anonym

hahahahah. fan vad sköna bilder och de var fan värt det. "vill dy ha tuggummi?" men var min tröja så genomskinlig? usch vad fult isfl. om dom ska upp på fb kan du ju välja bort dom mest expoooosade bilderna. inte så klädsamt de där.. men hahaha fan vad jag älskar självutlösarbilderna!! ;D

2009-12-20 @ 17:50:07
Postat av: Anonym

från jullz

2009-12-20 @ 17:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0