"Ser jag ut som Brad Pitt eller..?"

Ojoj vilken helg det har varit. Massa mys med gänget, fest och bio. I fredags var det shotkväll här hemma hos mig som stod på schemat. Alla hade med sin varsin egengjord shot, fyfan vissa var kankse inte helt 100. Men på något sätt tog allt slut endå, kanske inte så chockande iofs. Ganska spårad kväll, men jag älskar det. Vid elva åkte vi in till stan sen tog jag, Amanda och Julia tåget till Kristianstad. Sen var tanken att vi skulle in på det där Banken, men blev icke så. Hamnade på mcdonalds med mackan och pudde istället. haha! efter x antal timmar på mcdonalds körde dom oss enda hem till vittsjö. Verkligen sjukt snällt, sen blev det nattamat och sömn :)



I lördags var det grillning och lite förfest hos Julia som var bestämt. Ett riktigt segt gäng samlades hos Julia vid 7, inget kunde få igång oss. haha! Men efter ett tag var var vi till slut på det igen. Kom lite grabbar efter lite om och men, sen var det öset som gällde. haha! Vad fan hände? Jävligt roligt var det i alla fall. "Ni har ju värsta TV-shop huset.", "Ser jag ut som Brad Pitt eller?".



I söndags var det mys på hög nivå. Vaknade vid 10 och det var skitfint väder så det blev frulle och stek vid poolen ett tag för mig, Gabbi och Julia. Riktigt skönt att det kunde vara sommar när det är sommar för en dag i alla fall. Senare åkte vi till Ica för att handla mat, köttbullar och makaroner. Det satt fint vill jag lova. haha! Eftersom det hade snackats om Sommar med Göran hela helgen, åkte vi till Kristianstad och såg den på bion. Sjukt film, rolig som fan var den. Tyckte nog dock inte den var lika rolig som klittz, som skrattade konstant under hel filmen. haha! Efter bion blev det lite käk på house of bagels sen åkte alla hem på sitt håll :)



Idag har det varit matteplugg på HTS, fyfaaaan. Det tar på krafterna. Efter det var jag, Amandorna, Sandra och David och åt buffé på wokhouse. Imorgon ska jag upp tidigt igen, sen flyttar jag hem till Emelie för en natt :) haha! Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: julia

HEEEEEEELT UNDERBART HÄRLIGT OCH GALET UNTZIGA BILDER! :D



hörde lite om incidenten i helgen. eb om något. haha! vi måste ses när vi är hemma igen och prata igenom allt. och untza ;D

2009-08-10 @ 22:41:57
Postat av: charlotte

ja visst är det :)

Ja usch, inte så kul. har fet klump i magen, och det har nog dom andra också. Menmen. Ja det måste vi verkligen göra. Som sagt, med lite klös löser sig det mesta ;) hö hö

2009-08-10 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0