I gotta a feeling

Gokväll! Nu är jag levande igen, haha! Vilken eb gårkväll. Ligger lite efter på bloggfronten märkte jag så nu komemr sammanfattning av senaste dagarna. höhö. I torsdags åkte jag, Isabell, Amanda och Amelie till Kristianstad efter skolan, med Amelie som chaufför. I Kstad var det jobbigt varmt, och stank skit överallt. haha! Men förutom det så var det en mysdag.



Jag och Amanda roade oss med att försöka bli normal på bild, men vi detta laget vet vi nog att det är omöjligt. haha! Efter lite shopping blev det så klart käk på house of bagels. Mums som fan.



I fredags var det vittsjö inplanerat egentligen men i i brist på bil blev det inte lönt sen. Så jag körde Katarina och hennes polare till Bahnhof istället. Alltid kul att köra ju så varför inte. Sen somnade jag tidigt och fick äntligen sova ut hur länge som helst i lördagsmorse, skönt som fan efter tidiga skolmorgnar.

Brutalt snodda bilder från Julias fb ;)


I lördags bestämde jag och Katarina lite smått spontant att vi ville shoppa lite, så åkte till väla och sen familia. Hittade det vi skulle sen snabbt hem för att åka hem till Åsa&resten för att ha lite släktfest, dock stack jag jag precis efter vi käkat för att hinna fixa mig inför kvällen. Sen bar det av till Hässleholm för att hämta upp brudarna och sen fortsätta till Amelie i Tormestorp. Förfesten var roligst precis som vanligt, Björket är inget att hänga i granen längre.



Efter Björket åkte jag och Amelie taxi hem till henne, eller en bit i alla fall. Sen gick på utan skor resten av biten. haha! Sjukt kul, hade nog en del roliga konversationer. Sen blev det fyllemackor och sen däcken dirr. Vaknade ganska tidigt och körde hemåt, var inte i mitt bästa tillstånd för att köra kanske men vad ska man göra liksom. haha! Körde till Vittsjö och hängde med Julia och Emelie ett tag. Det var verkligen en EB & vad hände kväll igår kom vi fram till. Sen åkte jag hemåt och har i princip suttit/legat i soffan sen dess, lånade GossipGirl av Julia så det har underhållit mig idag. Var nere hos Amanda en sväng också, började kolla på män som hatar kvinnor, jag hann dock inte se så mycket för skulle äta. Pallar inte skola imorn, faaaan. Vill ha sommar igen.


Kommentarer
Postat av: Julia

Studegög och EB är lätt helgens ord. ;D haha!

2009-08-30 @ 21:56:27
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: klittz

snor ditt lilla kollage ! ;) skolan kan ta sig. praktiskt taget, mög

2009-08-31 @ 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0