Free fallin'

Första riktiga skoldagen över då ja, eller inte så riktig kanske. Hade bara en lektion internationell ekonomi, verkade inte speciellt kul. Menmen. Efter skolan åkte jag, Julia, Emelie och Amanda till Kristianstad. Jag körde, höhö. Kul som satan att köra. Gick på stan lite sen åt vi på favoriten House of Björn. hahah! Världens godaste mat där. Sen blev det en sväng inom maxi och mcdrive också, alltid kul ju. Nu är jag hemma igen, känns inte riktigt som lovet är slut än. Skolan känns så chill trots att vi har jobbigt schema, göttgött. Imorgon har jag minisovmorgon, börjar 9.40 med rättskunskap :D as kul. Dessutom har vi skolfoto imorgon, redan. Kanske man kan lyckas på ett skolfoto för en gångs skull. Tack för en mysig dag brudar <3


TTs Körkortsfoto. haha helt okej :D världens gladaste ögonblick alla fall!
Längtar till det riktiga körkortet kommer. Då är det verkligen på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv Charlotte! Får bli fler sånna mysiga saker i höst. :D

2009-08-20 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0