"been there, done that and no regrets."

Fan vad allt kan bli jobbigt snabbt. Har haft världens klump i magen hela dagen. Är så jävla arg och besviken på vissa som man trodde skulle stå upp för sig själva. Men som sagt, vi har alla fall varandra. Skriver som Amanda, vill ge världens största kram till henne och Amelie. Orkar inte älta detta mera egentligen men svårt att låta bli, vill göra det bästa av sista veckan på vårt sista riktiga sommarlov nu. Förövrigt har jag gjort matteprov idag, håller tummarna, men usch  det kändes inte alls bra helt ärligt. Menmen. Efteråt gick jag, Amelie, Amanda och Caroline och åt mat. Buffé äger. hö hö



Imorgon har jag massa saker att ta tag i, körkortsteori står högst. Det börjar närma sig, fy fan vad underbart det ska bli :D . Så därför ska jag försöka sova nu. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0