You take my breath away



Jag kom nästan precis hem, har varit lång skoldag idag fast den har gått snabbt också. Efter skolan gick jag, Amanda och Amelie hem till Amanda så hon kunde hämta träningskläder. Sen åkte vi BIL till hässleholmsgården, FATTA vi åkte bil med Klittz. Med takluckan öppen och hög musik, kändes precis som sommar. Vi sprang femman på hlmgården, sen åkte vi till gymmet och tränade ett tag. Sen tog jag tåget hem och nu sitter jag här och är irriterad för tydligen ska vi äta pizza till middag. Aah fuckfaces är dom. "Vi beställde kebab i bröd till dig". Hrm ja för det är ju inte lika onyttigt som pizza nej?!! Så nu har jag halvt sinne och ska hoppa in i duschen nu. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0