Let the sunshine in

Sista dagen på lovet idag ja. Ganska skönt trots allt, då är vi närmare valborg och alla andra roligheter. Har inte gjort något vettigt i helgen. Så nästa helg måste det grillas och festas. Jag har mest varit hemma och ätit påskmiddagar och haft släktkalas för Magdalena. Inte så kul pågrund av vårt häslokontrakt som jag hatar lite ibland för kan varken äta efterätt eller påskgodis. Menmen. Idag har jag chillat, städat mitt rum och sen var jag nyss ut och sprand en runda. RIktigt härligt i detta vädret. Nu måste jag duscha lite snabbt, sen ska jag på ett pumppass. Blir nog bara jag och Amelie idag tror jag. Ska bli skönt med lite styrketräning. Hejsvejs!



Mitt och Noahs fina bakkonstverk ;) maha

btw. Eliten har skapat en blogg. Som dock inte börjat skrivas i men det kommer ;D
Theelite.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0