I never felt magic crazy like this

Igår var det som sagt fest, Joels 18årsfest. Kommer nog bli en hel del sånna i år. Var verkligen sjukt roligt igår. Började förfesta i bussen påväg dit, solen sken och det var ashärligt. Glimåkra ligger verkligen ute i ingenstans. Det var lagom mycket folk, och jag hade nog inte tråkigt en enda minut. Efter lite om och men kom jag och Amanda hem till hässleholm igen vid halv 4. Gick och la oss nästan direkt, och idag är jag sjukt sleten. Blåsor på fötterna och massa blåmärken. Vad hände? . Livet är en fest. Amanda stack nästan hem precis, så nu ska jag sova. Måste upp vid sju imorgon, fyfan säger jag bara. Hejsvejs!



"Kolla, hon har ätit potatis!"
"Kan du prata?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0