I freak like my just needs infinity



Denna dagen kan beskrivas med ett ord. UNDERBAR! Fredagar går alltid fort för har oftast bara en timmes lektion på morgonen sen matte vid ett så det är gött som fan. Dock var jag uppe tidigt idag, skulle träna kvart över åtta. Jobbigt som fan, min armar darrar. haha! Men asskönt också såklart. Efter skolan gick vi på stan en stund, och sen satte vi oss på torget, solade och chillade. Satt där till sex ungefär, för sen tog jag tåget hem. Ikväll är det ta det lugnt som gäller, för att vara redo för imorgonkväll. haha! Har nyss ätit middag, och nu ska jag kolla på Talang och njuta av att det har blivit påsklov. Måste hitta outfit till imorgon också, sen får det bli sovdags tidigt :)

Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas att ni får superkul ikväll med många VAD HÄNDE? ;D om vi inte ses på picknicken idag. :)

2009-04-04 @ 10:12:25
URL: http://djulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0