I am the captain of my soul.

Satan vad jag är kluven om vad jag ska göra ikväll. Jag hatar att det är påsk och att jag måste äta påskmiddag (?) med släkten, och jag hatar att det är så fint väder så man tror att det är sommar men egentligen är det jävligt kallt ute. Fest, grillförfest, björket, sitta hemma? Kluven som sagt. Idag har jag kollat på Onetreehill hela dagen, med balkongdörren öppen, sjukt skönt att chilla i soffan hela dagen. Men hade egentligen behövt plugga, och läsa ut en bok men det får bli på söndag. Nej nu ska jag sticka och äta efterätt, som jag inte får äta ens!!!!
 Livet är jävligt hårt ibland.
 

Kommentarer
Postat av: amelie

Jädra påskmiddag, jag har ALDRIG varit såhär mätt!

2009-04-10 @ 21:22:08
Postat av: Zaggish

haha det är jävligt ;) men gött att få kränga satan för en gångs skull!!

2009-04-11 @ 01:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0