How you party is how we preparty



Idag har jag varit uppe sen klockan sju, det är inte ofta det händer på ett lov. Men har fått mycket gjort alla fall. Hade min första körlektion vid 9, gick bra och sånt. Men roligare att köra hemma ju. Sen åkte jag och pappa hem igen, sen vid 12 skulle jag träna ett tag. Har bara en gång kvar nu sen får jag träna själv, ska bli asgött. Sen vid tre, stack jag ner till Amanda där Iceing och David redan var. Grillade, spelade kubb och chillade. Nu ikväll kom även Ida och pojkvän så då blev det mer spelande. Känns som att det är sommarlov. Fick nyss massa bilder av Amanda från i lördags, fyfan vad roligt det är med bilder. Man ser verkliga hur jävla roligt vi hade på dem. Nu ska jag kolla lite onetreehill, somnar nog vilken stund som helst. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0