.

Då var helgen slut igen. Tidigare ikväll blev min söndag genast bättre, mycket bättre. Det var när jag såg på TV tablån att det var säsgonspremiär av Onetreehill. Mitt älskade Onetreehill, den bästa serien som någonsin gjorts. Smått besatt. Men det är sjukt hur serier kan påverka en, på både positvit och negativt. Man börjar verkligen tänka på livet när man kollar på Onetreehill. Wellwell. Har fått en massa saker gjorda idag, det är nog det enda som är bra med söndagar, att man får alla tråkiga saker gjorda bara för att man inte har något bättre för sig. Har också gjort världens upptäckt. Nämligen hur camen fungerar på min dator. Har tagit typ 3 månader att komma på det, haha. Nej nu ska jag göra engelskaläxan sen blir det sängen för jag börjar tidigt imorgon. Hejsvejs!


LÖVE 2 ELITEN♥

Kommentarer
Postat av: julia

jag håller med dig, man blir faktiskt väldigt påverkad, och väldigt beroende. hah!

2008-09-07 @ 21:23:08
URL: http://djulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0