.

Sitter här med ett berg av läxor och ett prov. Som tur e är inte allt tills imorgon. Ända sen jag kom hem från skolan har jag tänkt att ta tag i Asienkartan, men som vanligt sitter jag här nu på kvällen för att försöka lära in möget. Men det kommer säkert gå fint endå. Annars har jag inte gjort allt för mycket idag, den mesta tiden går åt till prov och inlämningar. Slutade vid två idag, hade ingen historia så jag skippade cambridgen. Riktigt härligt att komma hem två timmar tidigare. Om en kvart börjar Idol, har blivit ett Idolfreak. Mina fredagar är uppbokade ett tag framöver pågrund av veckofinalerna som börjar snart. Nu ska jag kränga glass sen fortsätta plugga framför IDOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0