.

Då var det söndag igen. Imorgon börjar en ny och slitsam skolvecka. Men en vecka närmare höstlovet, bara en månad och en vecka kvar. Helgen har inte varit speciellt händeserik. I fredags blev det inte mycket gjort, kom hem från Hässleholm vid 7. Hade ju varit hos frisören och fixat håret. Är väldigt nöjd förutom att det är lite väl grått, hade kunnat vara mer blondt. Menmen whatever. Sen igår hade lite tjej/myskväll här i perstorp, hemma hos Amanda. Var sju tjejer, lyssnade på härlig partymusik och snackade skit. Måste bli Elitefest nästa helg.

 Inatt har jag sovit 11 timmar, vart sjukt trött men nu är jag extremt utvilad. Lycka till att jag kommer somna ikväll, men gör iofs inte så mycket. Har ett dödens svenskaprov på tisdag som jag måste plugga satan på. Plus två engelska inlämningar som ska göras. Nu ska jag byta om sen sticka till badet för att få lite färg. För ORRKAA vara blek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0