.

Min dag började inte allt för bra. Vaknade en kvart innan bussen går av att Amanda undrade vart jag tog vägen för vi skulle ha följe. Så då var det inte så lönt att gå upp kände jag, så jag sov vidare och tog tåget kvart över 9. Rätt skönt det också, men får lite smått ångest när jag försover mig nuförtiden för man missar så sjukt mycket på bara en enda lektion. Menmen, rätt slapp dag förövrigt. Borde egentligen plugga på mina spanska verb som jag har prov på imorgon, OOORRKKKAAAA. Igår när jag var på stan med Amelie och Amanda efter skolan hittade jag världens snyggaste skor. Låga svarta med klack och dragkedja på sidan, grymt snygga. Måste nästan in och prova dom imorgon igen. Kanske blir ett köp. Wellwell. Tjarrå!


Snyggast i världen.

The Game ft Lil Wayne - My life
Lazee - I'm not pop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0