.

Sitter och kollar på IDOL och pluggar spanska verb, ska nog snart gå och lägga mig. Sjukt många snygga gitarrspelande killar med i år. Det gillas. Idag hade jag bara skola till 12, efter skolan gick jag på stan ett tag. Provade en jacka som mamma gick och köpte sen. Så nu slipper jag frysa på morgnarna påväg till bussen. Annars har jag inte gjort något speciellt idag, somnade nästan direkt när jag kom hem. På fredag ska jag klippa och färga håret, äntligen kan jag ju säga. Finns inget härligare än att ha nyfixat hår. Vet dock inte hur jag ska ha det. Men det löser sig.



Det var det bästa, det bästa, det bästa som vi sett.
Grymmaste risplockarhatten x)

Kommentarer
Postat av: Filippa

TACK, jag älskar den !

2008-09-17 @ 17:16:16
URL: http://f900212.blogg.se/
Postat av: Fanny&Vanessa

haha sköön bild:)!!:) ha det bra kramr från Vanessa och Fanny på justlikeus.blogg.se :)!!:)

2008-09-17 @ 17:53:04
URL: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0