.

Helgen har hitintills varit härligt slapp. Igår skulle jag egentligen till Tyringe för en filmkväll med kinesmat och gottis, men sen somnade jag när jag kom hem så jag orkade inte sen. Så fick bli en tidig kväll. Sen imorse skulle jag också egentligen till Tyringe för en tjejfrukost hemma hos Johanna men lat som jag är orkade jag inte gå upp och ta tåget kavrt över tio. Men skitsamma, har fått en massa andra saker gjorda istället. Lite städnings och plugg, känns precis som en söndag. Kvällens planer är i alla fall lite halvt bestämda nu. Blir lite partaj, dock har jag egentligen ett ett vad med Carro, alkoholfritt och seriöst. Men eftersom jag har lite dricka kvar sen förra helgen så får jag dricka upp det och sen är det slut med sånt skit. För ett tag i alla fall. Nu måste jag duscka, ska vara hos Anna vid halv 5. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0