.

Det var visst ett tag jag var inne här, men det händer inte så mycket roligt nu när skolan kommit igång igen. Att ha sommarlov ett tag till hade inte varit helt fel. Dagarna i skolan rullar på som vanligt. Inte så värst lång tid kvar tills det är höstlov, skönt. Men jag har en helvetes vecka framför mig, nämligen v. 37 då jag har massa prov och skit. Snart är det dags för Idol, kvällens underhållning. Men först måste jag göra engelskgrammatik och plugga till ett geografi läxförhör som jag har på fredag. Helgens planer är lite halvt inbokade, pratas om fest på lördag vilket alltid är kul. Så det kommer nog bli en rolig helg. Imorgon har jag ingen spanska vilket betyder att jag bara har två lektioner. Dock är en av lektionerna ett sjukt långt aerobicpass men det är väl hyfsat kul endå. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0