.

Fredag. Härligt som tusan och för omväxlingsskull blir det en väldigt lugn helg. Riktigt skönt. Jag och pappa var och hämtade min dator innan, skönt att ha den tillbaka men det var rätt skönt utan den också måste jag säga, för då hade jag tid till läxorna. höhö. Lite smått beroende är jag nog. Dagen har gått väldigt fort som vanligt. Min grupp hade vår redovisning om stjärnorna idag och det gick mycket bra. Förvånandevärt bra. Imorgon på dagen ska jag och carro in till hlm och kolla på J-lagets match. Trogna fan. Sen på kvällen ska jag till Cats och äta middag med en hel del brudar. För att vara mer exakt så är det runt 21 st. Ingen aning om hur vi kom upp i så många men kommer bli trevligt. Annars har jag inget speciellt inbokat i helgen förutom lite plugg och sånt bara. Men det får bli på söndag. Tjingeling


I'm singing it. I'm singing that melody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0