.

Snart är minsann denna veckan också slut. Redan torsdag imorgon. Igår var jag sjukligt trött, däckade på soffan nästan direkt när jag kom hem från skolan, som tur var hade jag inga läxor så det gjorde inte så mycket. Sen vaknade jag vid nio igen så då gick jag å la mig i sängen och sov vidare. Idag har jag bara haft två lektioner och information från syon i aulan. Så det har gått väldigt snabbt. Sen efter skolan gick jag och Amanda hem till henne för att börja fixa med vår redovisning som vi ska framföra på fredag. Den handlar om stjärnorna, kommer säkert gå skitbra. Var också och lämnade in min dator med pappa innan för virusprogrammet hade blivit inaktivt så det var lika bra och få det fixat. Imorgon vet jag inte riktigt när jag börjar, verkar inte som någon annan heller är så säker på det. Vet i alla fall att vi har Don't drink and drive föreläsning hela dagen så det kommer nog bli kul. Nu ska jag göra lite geografi sen titta på säsongspremiären av Idol med ny jury vid klockan åtta. Tjarrå

Kommentarer
Postat av: julia

vi börjar 9 imorrn. så de blir upp en timme tidigare, tyvärr. :/

2008-09-03 @ 21:18:21
URL: http://djulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0