.

Äntligen är jag klar med den ena uppsatsen. Bara den andra kvar. Har varit ovanligt aktiv idag måste jag säga. Denna veckan kommer nog gå väldigt snabbt. På onsdag börjar jag tio för vi har håltimme i historia A och sen på torsdag har vi "Don't drink and drive" hela dagen och sen är det helg. Helgens planer är lika med zero men det är ju bara måndag än så länge. Men partaj med Eliten hade inte vart fel. Förövrigt har jag fått sjukt ont i nacken. Orka

Chris Brown - Forever
Jag kommer aldrig sluta vara besatt av den låten



Our time will come one day

Kommentarer
Postat av: julia

hell yes I'm gonna! hah! ;D Måste skriva färdigt min cambridgegrej nu och plugga på planeterna. kanonkul.

2008-09-01 @ 19:40:22
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: julia

ah okej. bra, för det har jag inte gjort heller. hah! ;)

2008-09-01 @ 22:01:26
URL: http://djulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0