.

Måndag igen, veckorna går sjukt fort nuförtiden och endå känns varje skoldag som en evighet. Hyfsat kort dag i skolan idag, slutade vid 2. Sen jag kom hem har jag suttit och skrivit på mina två engelska uppsatser. En till Cambridgen och en till vanliga Engelska B. På två timmar har jag kommit ungefär en halv sida, känns som att jag kommer att få sitta uppe halva natten. Dessutom ska den ena vara argumenterande vilket tar mycket längre tid att skriva. Men jag har inte så mycket till val så det är bara till att fortsätta skriva. Och sen har jag, Amelie och Amanda en redovisning som vi inte riktigt lagt ner tid och själv i så jag vetefan hur det ska gå imorgon. Har vi riktigt mycket tur får vi göra den på fredag istället.

Nyss dog jag ett tag, för jag såg nämligen alla björketbilder på hemsidan som jag är med på. Kill me säger jag bara och det blir ju inte bättre av att halva världen kollar på dom bilderna. Jag räcker fuck u på en bild och det tar fan priset. Pinsamt säger jag bara men efter att ha kollat ett tag på bilden fick jag mig ett skratt endå, rätt kul. Partyhatten på huvudet är ju pricken över i:et. Aja, skitsamma! Värre saker har ju hänt. höhö

Oj vilket klagande inlägg. Men dagens positiva är jag hade sovmorgon imorse, dock bara tills halv 10 men alltid nåt. Sen har eliten snackat om fredagens händelser, alltid kul att snacka om fyllebravader. Dessutom såg jag 1an, mums. Nej nu måste jag återgå till mina läxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0