.



Igår var en bra en bra dag. Humöret var på topp och historia provet gick skitbra. Skönt att inte har någon cambridge längre så jag slipper sluta så sent. Idag gav jag mig själv en liten sovmorgon, haha! Skippade historian. Senare efter vi slutat var jag, Isabell och Dennis sjukt duktiga, nästan stolt över mig själv. haha! Vi gick till mattestugan och var där till klockan fyra när vi egentligen slutade vid två. Men det var det värt. Skönt att man fattar någorlunda vad vi håller på med nu alla fall. Fick ett sms innan att min uggisar och ett par festskor hade kommit. Härligt! Ska åka och hämta dem nu innan klockan blir åtta. Sen blir det läxdags och sedan Grey's Anatomy. Slutade ju sjukt spännande förra gången. Imorgon är det sovmorgon som vanligt och sen har vi vattengympa på aerobicen. Ska bli kul att se hur det kommer gå. haha! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0