.

På nåt konstigt sätt går dagarna sakta men veckorna skitfort. Var helt död när jag kom hem från skolan och är ännu mer död nu. Däckade framför teven nästan direkt och vaknade sen vid halv åtta. Ska bli skönt att snart få gå och lägga sig igen. Vattengympan idag var jobbigare än vad jag trodde den skulle vara. Men jävligt kul var det faktiskt. Jag längtar sönder till sommar 09, det kom på tal idag på idrotten. Det är ju vårt sista sommarlov så det kommer slå allt. Kan inte ens förställa mig hur vilt det kommer gå om eliten åker utomlands en vecka. haha! Kommer fan behöva några veckor för att återhämta oss. Wasted 24/7. haha! Kan ju hoppas att man hittar sommarjobb nästa år i alla fall. Måste läsa lite i svenskaboken och plocka ut ett citat sen sooooova :D . Godnatt!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Visste ni att det är lagligt att våldta djur i Sverige? Helt sjukt :I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0