.

Idag tänkte jag egentligen inte gå till skolan. Somnade vi tre inatt, så det kändes inte speciellt lockande att gå upp vid sex imorse så jag somnade om istället. Men det blir ganska långtråkigt att vara hemma när man inte har något att göra, så nu har jag duschat och klätt på mig och ska snart sticka ner till tåget. För att ha två lektioner. Jag måste nog stanna till mattestugan är också, orkar inte egentligen men det känns som en lättnad efter att jag har varit där. Imorgon har vi geografiprov, som jag inte börjat plugga på. Sinne på det. Kommer ju få sitta uppe halva natten och plugga. När jag kommer hem från skolan ska jag sticka och sola. Så jävla skönt. Orka vara blek. Nej nu ska jag sticka. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0