.

Det var visst ett tag sen jag skrev här. Tycker det är så tråkigt för tillfället, händer inte så mycket i livet och därför finns det ju inte heller något att skriva om. Från början var min blogg till för att jag skulle komma ihåg vad jag hade gjort under hela sommaren, som blev världens roligaste sommar. Wellwell. I helgen har jag mest chillat. I fredags spenderade jag kvällen i Amandas soffa framför Idol. Gillar johan palm mer och mer för varje gång jag ser han uppträda. Han är verkligen grym för att vara så ung. Igår var det Amanda som stod för födelsedagskalas. Det var verkligen ett riktigt kalas, ett sånt som man hade när man var liten. Med lekar, godispåse och ballonger. Riktigt mys, nostalgi till max. Det var inte ett helt vanligt kalas heller, för det var nämligen kändistema. Så jag fick måla mustasch och ta på solbrillorna för att komma in i rollen som Günter. haha! Även Victoria Silvstedt, Pamela och Grynet kom på besök. haha! Idag har jag legat undet täcket på soffan hela dagen. Väntar på att Amanda ska komma hem från träningen för då blir det sleepoverparty. Måste uttnyttja att vi har en veckas lov. Hejsvejs!



Grynet & Günther - The winning team ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0