.

Skönt att det äntligen är helg trots att jag inte har några större planer. Blir kanske svampplockning och picnik imorgon på dagen med små delar av Eliten, haha. Mysigt som fan såhär i höstvädret. Har bara haft två lektioner idag, känns som att det har varit vädligt vanligt denna veckan att jag bara haft enstaka lektioner. Nästa vecka blir nog lite tuffare, med bla ett helvetes historiaprov som kräver massa plugg i helgen. Får se hur det blir med det, brukar ju bli att man sitter där kvällen innan och försöker trycka in faktan i huvudet. Wellwell.

Idag efter skolan blev det massa velande om vi skulle åka en sväng till Malmö eller inte. Blev inte, ganska skönt för annars hade jag nog nästan precis kommit hem. Så istället för Malmö gick jag, Amanda, Amelie, Linus och Linus till Madrix och fikade. Drack min första chailatte där minsann, var ju tvungen att testa då Amelie och Amanda är galna i det ;) . Satt där ute med filtar, jag har aldrig gillat hösten men den är ganska mysig trots allt. Efter fikan gick vi på stan ett tag, eller var bara i en affär, MQ. Massa rea så det var najs. Köpte en skitsnygg lila och vitrandig tröja som egentligen var från killavdelningen. Men tyckte den var så grann så skitsamma att den är till killar. Åkte med mamma och pappa hem sen så jag slapp åka tåg. Snart börjar kvällens höjdpunkt, nämligen Idol. Det ska jag kolla med och kränga chips och godis. Imorgon blir det kanske Elvira, tvekar på om jag kommer joina men får se. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0