.

3 dagar kvar av lovet nu. De dagarna ska spenderas på bästa sätt. Ikväll med Amanda och idolmys och imorgon fest. Är taggad satan. Var jättelängesen jag verkligen festade riktigt. Så det ska bli kul. Annars har jag inte gjort något speciellt senaste dagarna. Chillat mest. Inte pluggat som jag verkligen hade behövt, så det får bli på söndag. Mamma och pappa kom nyss med en världsklass ide. Jag, syrran, erik, karin, kasper & nille och skidåkning på sportlovet. Hade vatt ett klockrent gäng. Hade varit skönt att slippa åka iväg med föräldrarna för en gångs skull. Wellwell får se, hoppas. Nej nu ska jag duscha, för amanda kommer snart. Ikväll är vår sista dag för kränge. haha! Ska bli kul att se hur detta kommer gå. Hejsvejs.




It's me, you and the dancefloor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0