.

Jobbigt nog är lovet i princip över redan. En veckas lov till hade inte suttit fel direkt. Menmen snart jullov ju. I måndags var jag och Amanda och spelade badminton. Har nog inte gjort det på nästan ett halv år. Så Igår hade vi en jävla träningsvärk i baken och i armarna. Igår gick jag upp tidigt för att åka till Hbg en sväng sen hem och slappa resten av dagen. Även idag gick jag upp tidigt. Jag och Amanda stack till Persgården vid nio för att träna, sola och basta. Skönt som fan. Var hemma vid tolv eller något igen. Stupade direkt i säng när jag kom hem, sen upp vid halv 2 igen för att åka med mamma och resten till väla och ikea en sväng. Den första november ska jag sluta äta godis, chips och kakor. Hrm vet att jag inte kommer lyckas. Varför utsätta sig själv för tortyr. haha! Men tävlar med Amanda och vill ju inte bli skyldig henne en flaska sprit. Så får väl kämpa til iaf nyår. Imorgon blir det en pluggdag för min del, måste ta igen all skit + plugga till ekonomiprviet som vi har redan på tisdag. Hejsvejs.
 


"what happens in badgastein stays in badgastein".
 Sportlov nu <3


Darren Hayes - California

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0