.

Kortis dag i skolan, slutade vid 11. Älskar konferenseftermiddagar, så skulle man haft det varje dag. Gick inom min frissa så hon kunde toppa min lugg lite. Såg typ inget för att den hade blivit så lång, haha. Sen jag kom hem har jag pluggat historia, kan en del men har lika mycket bra. Känns inte lika jobbigt längre i alla fall. Förövrigt är jag dödligt sugen på jordgubbssnören från malaco. Världens godaste godis, aah ge mig nu. Jag som skulle sluta vara onyttig. Orkaaa. Nej nu ska jag återgå till historiaboken. Ska fan ha bra betyg i historia. Hejsvejs!



I can't waste time so give it a moment
I realize nothings broken
No need to worry about everything I've done
Live every second like it was my last one

Sommar 08 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0