.

Åh vilka tråkiga helger det är nuförtiden. Vart tog sommaren och alla galna fester vägen? Vaknade vid åtta imorse, men fanns inte så mycket att göra så tidigt så jag gick och la mig igen. Gick upp sen vid tolv igen. Följde med Pappa och Magda till farmor och farfar ett tag. Kom nästan nyss hem därifrån. Sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll. Vill egentligen inte lägga pengar på Elvira, och så vet jag inte ens säkert om jag kommer komma in. Så känns lite b faktiskt. En stor hemmafest hade jag varit fett på, men sånna verkar bara existera på sommaren. Menmen. Får nog bli att chilla framför mitt nya favoritprogram Stjärnor på is och kränga godis. Galet bra är det, bättre än både idol och let's dance. Imorgon är det 100 procent plugg som gäller. Kommer aldrig klara historiaprovet annars för det räcker ju med att få ig på ett prov i år. Klarade inte matten men äsch det fixar sig. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0