.

Idag har vi resursdag i skolan. Men min klass hade inget på schemat att göra så vi är helt lediga. Alla andra är och cyklar i regnet eller i lund för att lyssna på historia. Så det är riktigt gött att vi slipper det. Men nästa gång blir väl alla andra lediga och vi de enda som måste vara i skolan. Menmen. Sitter och försöker skriva mitt tal som jag ska hålla på svenskan på fredag, vilket inte går så bra. Har inte riktigt bestämt vad jag ska prata om. Men det löser sig.

Igår var jag i Tyringe med dom andra, hemma hos Johanna. Man måste ju utnyttja att vi är lediga idag. Vi köpte mat, lagade egen pizza som blev sjukt god. Sen Päron med glass och chokladsås till efterrätt. Blev Idoltittande och allmänt slappande. Nu måste jag ta tag i att städa mitt rum och sen fortsätta med talet. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0