.

Helgen har varit både slapp och även väldigt händelserik. I Fredags var det bara jag, mamma och pappa hemma så vi åt gott, hade mys och sen la jag mig tidigt. Sen på lördagen var det lite fest som gällde. Jag, Carro, Amelie och Amanda var i Carros systers pojkväns lägenhet och förfestade och sjöng Singstar. Senare drog vi vidare med buss till vittsjö för att festa i klubbstugan där. Det var egentligen en klassfest för andra samhällsklassen men senare fick vi andra också komma. Det var kanske inte världens roligaste kväll, men stundvis var det jävligt kul. Slutade illa för vissa, för det händer ju även den bästa. Men nu i efterhand när man pratar om det var det ju komiskt som tusan. Åkte med Carro sen och sov där och sen på söndagen blev det massa plugg på företagsekonomiprovet, som faktiskt gick kanon igår.



Fram till November blir det alkohollöfte tsm med dom andra, haha. Får se hur det kommer gå för det pratas om Björket på lördag. Men får se hur det blir med det, bara onsdag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0