What goes around comes around

Nyss såg jag den första julreklamen för i år. Mys och julkänsla på hög nivå. En månad och fyra dagar kavr till julafton. Klart man håller räkningen, haha! Idag när jag satt på tåget hem från skolan lättade en klump som jag haft i magen hela veckan. Går knappt att beskriva hur skönt det är att ha ekonomiprov och redovisning gjord. Dock försov jag mig imorse, som gjorde att jag missade historiaprovet. Men ganska lugnt, ska göra det den tredje december istället. Så sakta som denna veckan har gått har nog en aldrig vecka gått. Bara onsdag ju. Menmen. Har bara massa chilldagar kvar i skolan nu. På fredag blir det nog fotbollstittande i qpolen och resten av helgen är obestämd. Förhoppningsvis blir det något roligt alla fall. Den som lever får se. Hejsvejs!



There is nothing I can say
There are no good words left anyway
Besides people are cruel
And the world still moves without you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0