If you thought I would wait for you, you thought wrong.

Blev ingen skola för mig idag, fick sinne på mig själv för jag var så trög och råkade ställa mobilen på en timme för sent igårkväll. Så jag hann inte till bussen, så jag blev på dåligt humör och stannade hemma resten av dagen. haha! Rätt skönt, har fått massa läxor gjorda. I helgen har jag bara slappat, har varit en ganska seg helg om jag ska vara ärlig. I fredags kom Amelie och Amandorna till mig, vi chillade framför idol och krängde risalamalta. Julkänsla på det. Sen i lördags blev det slappe med familjen, helt okej det med. Nu blir det snart sängen så att jag kommer upp i tid imorgon och orkar med veckans längsta dag. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0