So beautiful, so damn beautiful

Som vanligt var det ett tag sen sist. Satt och kollade igenom sommarens inlägg innan, fan vad livet var kul då. Inget som stoppade, hade roligt dygnet runt och gjorde precis allt man ville. Inte så kul att blogga om man inte har något att blogga om. Skrev ju egentligen blogg från början för att minnas sommaren. Som blev så sjukt underbar så det inte ens går att beskriva. Menmen får väl börja leva i nuet istället. haha! Skolan rullar på, fick reda på idag att jag har ett dödens datum, den 19/11. Tre prov på samma dag, kan inte ens fatta det? Plus en redovsining om min affärsidé. Imorgon blir det skola som vanligt, förhoppningsvis har vi ingen aerobic, hade vatt skönt. Dessutom börjar jag elva, kan inte bli bättre. Hejsvejs!


Ge mig sommar 08 i repris ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0