.

Konstigt nog är jag trött som tusan. Härligt faktiskt. Ska bli skönt att gå och lägga sig lite i tid, he he. Idag har jag umgåtts med Amanda största delen av dagen. Vi satt ute i solen och pratade om helgens planer. Vad vi ska göra på midsommarafton är klart. Om inget ändras vill säga. Brukar ju oftast göra det. Vi ska äta midsommarmat och förfesta hemma hos Amanda. Bara tjejer. Sen ska vi in till Hässleholm till en fest där. Kommer bli skitkul. Eller ja, det blir ju vad man gör det till. Satt och kollade på Swe vs. Ryssland innan, men det var inte något att hurra för så nu kollar jag på Sex and the city maratonet. Imorgon måste jag in till Hlm, ska fixa fredagens dricka. Tjingeling!

B som i bag! B som i box! B som i Bag in da Box! ;)

Kommentarer
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

GAH. Alla har schyssta planer för midsommar. Själv ska jag sitta hemma opch deppa i min ensamhet framför bloggen. Haha.

2008-06-19 @ 00:19:55
URL: http://sabrina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja jag har varit där över midsommar. (:



Hade du en bra midsommar? :)

2008-06-22 @ 20:55:22
URL: http://mliij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0