.

I lördags vaknade jag upp efter ungefär 2 timmars sömn. Sa hejdå till folket sen gick jag hem. Tog det mest lugnt på dagen. Senare hjälpte jag till att städa efter gårdagen lite. Vid 19 tog jag tåget in till hässleholm sen gick jag hem till Emma. Vi fixade oss lite sen kom Carro & Janni och hämtade oss, och så åkte vi till Christoffer. Satte igång med sjungandet igen, min röst mår inte så jäkla bra som sagt. Whiskeyröst! ha ha. illa! Har varit på bättre ställen, om jag ska vara ärligt så hade jag inte speciellt kul. Lite då och då var det väl kul. Menmen.
Sen fick vi skjuts hem till emma så sov jag där. Erik också. Så tog jag tåget hem innan idag. Och iväll vet jag inte vad som händer. Troligvis ingenting med tanke på att det är söndag. Ny vecka imorgon, håller tummarna för att dte ska bli sol! :D Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0