.

The time of my life! Sommar 08!

Fan vad härligt allting är just nu. Bara det fina vädret som saknas. Helgen har varit mycket händelsefull. I fredags var det galen fest som Amanda och Anton stod för. Det var riktigt kul måste jag säga. Först var vi några tjejer bara hemma hos amanda, körde vattenfall och dansade till bag in da box. Call on me kördes också en del gånger ;) haha . Senare kom Anton hem med lite kompisar. Då blev det Singstar (tjejerna vs. killarna) och mer dansande. Min röst låter inte för jävla fint nu. haha. Senare på natten var det ner i poolen som gällde för vissa. Av med kläderna bara, ha ha. Men efter ett tag blev jag islängd MED kläderna på av en viss person. illa! Sen blev det gruppduschning i svinvarmt vatten. Riktigt skönt efter den iskalla poolen. Lyckad kväll! Galet kul! :D




HAHA! Så går det om man däckar för tidigt och jag, Manda & Henna är i närheten. illa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0