.


Dagen efter midsommar var jag och Amanda sugna på fyllebrännboll. För hur kul låter inte det. Men alla andra bangade, klenisar. Men jag och amanda ville ha kul endå. Glassgrogg klockan 16! Sen stack vi ett litet tag till Quang. Young man there's no need to feel down. Klockrent! Sen cyklade vi hem till Amanda igen. Hennes bror hade lite polare där. En viss person var också där. Grrr ;) . haha. Nej men det var kul. Sen somnade vi vid 4 efter att ha varit uppe i 2 dygn. Den sömnen behövdes kan jag säga. Sen igår segade vi hela dagen. Ganska härligt det med. Lyckad helg måste jag säga! Idag har jag ingen aning vad jag ska göra. Något med Amanda i alla fall. Vill ju jobba på brännan som jag absolut inte har just nu. Men solen verkar inte vara på min sida idag. Nej nu är det dags för frukost. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kulkul! Jadå den var toppen! :D



Vi får hitta på något en dag allihopa. (:

2008-06-25 @ 19:30:52
URL: http://mliij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0