.

Nu måste jag börja rycka upp mig. Klockan är 21.14 och jag går fortfarande runt i min förstora gothia cup tröja och med håret i en tofs mitt på huvudet. Fast det är väl det som är sommarlov, att slöa hela dagen. Men jag är rastlös men det finns inget att göra. Hade det varit någorlunda fint väder hade det endå funnits några alterntiv men nu är det inte fint väder. Jag målade mina naglar i neonrosa innan i brist på annat. Och det säger väl allt!? Vilket deprimerande inlägg. Men jag har aldrig varit så här uttråkad på ett sommarlov förut. Nej om man skulle ta och duscha i alla fall. Tjarrå!

DJ Tune feat. Orremannen - Bag in da Box
Årets sommarplåga? Jävligt skön låt i alla fall! ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0