.

Jag är dödligt mätt. Jag och Katarina har precis lagat köttfärsbiffar (?) med pulvermos och brunsås. Riktigt gott men nu hade jag behövt springa en runda, haha. Synd att jag är för lat för sånt bara. Igår somnade jag vid 03.30 i min soffa med datorn i knäet. Lyckat!? Men har man sommarlov så har man. Dock förstördes hela dagen för jag gick upp vid 13.30. Måste försöka vända tillbaka dygnet annars är det nog totalt vänt om en vecka. Men det är inte så lockande att gå upp innan 12 när det ösregnar ute. Anledningen till att jag somnade så sent var att jag låg och kollade på Sex and the city filmen. Fan vad sorglig. Damn. Såg dock inte klart hela, måste ju ha något att kolla på inatt också. he he!



Nej , om man skulle ta att göra något. Har ju inte träffat amanda på två hela dagar (?) så kanske borde ringa henne. Grr ;) . På onsdag spelar ju Sverige igen. Kan ju hoppas på att det går bättre än i lördags. Men pessimisktisk som jag är tvivlar jag stort på det! Men man vet ju aldrig. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: julia

grr, fin blogg ;) jag har också vänt dygnet. hoppas det blir bra väder snart, så man orkar gå upp på mornarna. Fast nu ska jag till landet och va där en vecka. då kan jag lika bra sova på dagarna. inte mycket att göra där. boring :/



btw kent är riktigt musik. sluta snacka skit! ;P

2008-06-16 @ 18:24:20
URL: http://djulie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, vilken galet härlig bild! :D

2008-06-16 @ 19:03:20
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0