Forever on the dance floor.

Söndagar är inte min favorit dag precis. Sege dag till max. Fast den senaste veckan har alla dagar känts som söndagar, haha. Men det ska det bli ändring på. Första veckorna på sommarlovet brukar ju oftast vara rättså sega, man har inte riktigt kommit in i det än. Hoppas på fint väder imorgon, och inte sånt halvfint utan riktig sommarvärme. Så att jag kan åka till havet. Sen är det ju inte många dagar kvar till midsommar heller. Kommer bli askul, midsommar brukar alltid bli bra. Kan ju hålla tummarna för att det inte ska regna för ovanlighetens skull. Dock vet jag inte riktigt vad jag ska göra än. Men det ordnar sig. Vi får gäster från Gbg så jag måste nog umgås med dom lite och sen blir det antagligen fest senare på kvällen. Tjingeling!

Chris Brown-Forever ♥
Kommer aldrig tröttna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0