.

Då var man på't igen. Bloggandet alltså. Vet inte riktigt var jag ska börja. Senaste dagarna har det inte gjorts så mycket. Mycket har väl gjort egentligen men inget vettigt. Som att jobba och tjäna lite pengar. Kvällen har i alla fall spenderats med härliga brudar. Vi var hemma hos Emma och kollade på fotbollen. Dock var vi nog inte så insatta i själva fotbollen. I alla fall inte jag. Men attans vad störigt det var att Spanien skulle näta i dom sista fem. Så ska det låta blev det också lite av och killsnack med Amelie och Rebecka. Mycket trevlig kväll. När jag kom hem stack jag och Amanda hem till henne och slappa lite. Och nu ligger jag här och ska snart sova. Undra vad morgon dagen har att komma med. Den som lever får se. Tjingeling!

     

Global Deejays - The sound of San Francisco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0