.

Idag har jag spenderat dagen på väla. Skulle bara ha lite grejer till imorgon. Vill inte åka, 2 veckor med sina föräldrar. Jippi. Kommer missa massa här hemma känns det som. Men jag kommer i alla fall vara brun när jag kommer hem. Något positivt i alla fall. När jag kom hem från väla gick jag ner till Amanda. Hon skulle bjuda på middag för hon var utomlands när jag fyllde år. Blev snoppmakaroner och köttfärsås. ha ha. Fick en fräck grej av henne, ett shotspel som var en darttavla. Fan vad det ska invigas när jag kommer hem ;) . Sen fick jag ett paket med 5 chokladflaskor med olika spritsmaker eller vad man ska kalla det, av hennes föräldrar. Najs. Snart måste jag verkligen börja packa. Känner mig något stressad. En sak som är bra är att Gabriella och hennes familj är i Kroatien när vi är där. Fast inte i samma ort, men ganska nära så då har jag någon att umgås med i alla fall. Nej nu ska jag sticka. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0